El Partido Comunista de Galicia despide en Orense a la comunista e incansable luchadora Marisa Lorenzo

Partido Comunista de Galicia 18/06/2018

Hoxe 5 de xuño de 2018, despedimos en Ourense á nosa camarada Marisa Lorenzo, nai mestra, comunista e incansable loitadora sempre ao carón do seu compañeiro Manolo Peña-Rey.

Case 50 anos de militancia e compromiso distan daquel día no que detiveron ao Comité Provincial do PCG de Ourense entre os que estaban Manolo Peña-Rey, Carlos Barros, Camilo de Dios e Sergio Sandoval entre outros. Foran detidos por opoñerse ao cobro da cuota láctea aló polo ano 70. Marisa preñada de Isabel e con Helena que tiña un aniño, non dubidou en sentar diante do cárcere para reclamar a inmediata posta en libertade dos detidos.

Muller sabia, bondadosa e cariñosa, amiga das súas amigas, cun sentido do humor extraordinario e cun sentido da responsabilidade que lle levou a ser un piar fundamental a carón e na loita que o seu compañeiro e camarada Manolo desenvolveu durante a clandestinidade.

Camarada, que a terra che sexa leve.

En esta sección

Unión de las fuerzas de la política, la cultura y el sindicato para renovar el compromiso de seguir el camino abierto por MarcelinoEn recuerdo del camarada “Paco el de la Belter”Escuela de Formación Central, primeros pasos de nuestra batalla ideológicaEl Comité Central acelera el ritmo de trabajo para dirigir la acción de todo el PartidoEl Partido Comunista de Galicia despide en Orense a la comunista e incansable luchadora Marisa Lorenzo

Del autor/a

El Partido Comunista de Galicia despide en Orense a la comunista e incansable luchadora Marisa LorenzoEl Partido Comunista de Galicia muestra su apoyo a las trabajadoras y trabajadores de Médicos Sin FronterasLa lucha de las captadoras de socios en Médicos Sin Fronteras (MSF)Fallece el camarada Delfín Blanco Rodríguez, militante histórico del PCG El PC de Galicia y la Xuventude Comunista apoyan la lucha de las y los trabajadores de Los Telares